May 15, 2012

ehemm , biase lah tu



assalammualaikum guyss,

hellow mellow :) sehat ? hope sehat with tersygg , ehehmmm , nk cte ni , apa yg biase kat title tuu ? hahah, wawa tk tau , knpe ha ? mse couple bnda buruk semua tk nmpk , bler time clash , amboi , nmpk dohh , hahaha , adoiii , bkn wawa jer yg rse , mmg lumrah manusia kot , baik perempuan , baik lelaki , semua sama , dan lumrah dunia juga , rmai couple yg tk setia , knpe erk ? seronok ker main kan perasaan org ? oke skrng kau main kan perasaan orng , jgn satu hari nty orng main kn perasaan kau , baru nk melalak2 !! puihh , wawa benci orng yg mcm tuu , tak sedar diri ! tau nk main kan perasaan orng jer , apa perasaan korng , bler kne main ? sakit kan ? kecewa kan ? haa ~ tau ponn , igt tk tau , igt tau main kan perasaan orng jer , ouhh , time couple , ayat semua nk manis2 , smpi naik kencing manis ni ha , bler awal2 clash , ayat pon stil manis juga , bler dh bpe minggu , amek kau , IN RELATIONSHIP pulakkk , wahhh , express kan ~ haha , biase lahh , orng HOTT lah kate kan -.-'' mnymph lahh , puihh HOTT taik lembuuu ! mnymph ! mse first2 clah , 'sye tk akn lupe kn awk , awk baik sgt , n blablabla ' tbetbe2 amboiii , boleh jer kau lpe kan aku , well , dh ada pasangan kan , hurmm , suke hati kau lah , for your information dear , aku act tak kesah pon kau nk couple gan dye , act aku tk nk buruk kan dye , tapii , hurmm , tk per lah , mls nk cte psl pompan tu , smpi bler2 kau jgn harap aku akn maaf kan pompan tu , walau dye mati skali pon , aku tk kesah , aku tk akn maaf kn dye , ni yg kau nk kan ? haha , ya ya ya , kau tk kenal aku sepenuhn yer 'saaaayyyooonnggg' x_x , *geli nyahh* kau tk knl aku lagi , dulu kau knl aku sebagai pompan yg slalu berlembut gan kau kan , utk pngetahuan kau , aku akn berlembut dgn orng yg baik gan aku jer , sapa yg dh buat taik gan aku , jgn harap aku akn buat baik gan dye ,hur, befor that , setahu aku, kau pnh kena kan dgn dye ? nk tnye blh ? knpe kau still layn dye erk ? ouhhh lupe , kau still syg kat dye , huhh ! wt ever , i even don't care !! yg aku tau skrng aku benci gler kat pompan cilakk tuu , sory to say dear , n aku tau kau pon even don't care aku benci kat awek kau pon tk kan , sbp kau dpt apa yg kau nk , GO TO DIE ! for that gurl , thnks ya , thnks sbp rampas pkwe aku , ya ya , I'm really appreciate that 'dear' . ouhh tak per amek lah dye , aku SUKKKKKKKKKKKKKEEE sgt ^___________^'' hahahahaheee ~ -.-''
n aku hope sgt kau bce ni yer 'sayyoooongggg" xp weekkk , geli aku , ! okee , now ! try to forget you ! yeahh , now time for searching ! wahaha , gatai noh wawa..
eh eh , korng korng , sory wawa gune kau aku kat atass , hehe , ni wawa nk suruh my ex bf bce , biar dye tau wawa kali ni serius :) hehehe , walaupun sakit , tpi wawa try juga lupe kan dye , tapii kan , knpe erk , wawa try tok pkir negative kat dye , tapii tk bolehh ? wawa ni baik sgt ker ? hurmmm , enth lah , wlpun dye dh buat taik gan wawa , knpe wawa still tk blh bnci dye ? wawa dh try maki dye ! tpii , arrhhh F*cckk of you ! dh lhh , now wawa nekad , lupa kan dye , wlpun susah ! yoowww ! peaaceee yooww ! time for delete all of your photo :) hahaha , for your information dear , aku still syg kau , tapii , ada sesuatu yg mmbuat kan aku mulai rase meluat dgn kau n penat kne tipu dengan kau ~btw dearr , thnks for everythingggg muaahhh :*

p/s : wawa tetap bersabar :) hnya mampuu tersenyummmm ^__________^ peaceee yoooww 



created by :
iklil najwa :)

No comments:

Post a Comment